Повернення
Гарантія APIDEA
Ми керуємося відповідним національним законодавством у галузі захисту прав споживачів та гарантуємо повне їх дотримання. Окрім цього, наші правила забезпечують додаткове гарантійне покриття – "Гарантія APIDEA".
"Гарантія APIDEA" - передбачає можливість дистанційного пред'явлення рекламацій та їх розгляд, яка не виключає інших форм звернення відповідно до чинного законодавства, а доповнює їх.
Ми керуємося принципом: "Не влаштує якість - замінимо власним коштом!"
Принцип передбачає обов'язкову фізичну заміну товару або виплату компенсації у формі вказаної нижче та на наш розсуд. При цьому причини незадовільної/сумнівної якості товару мають бути аргументовані та обґрунтовані Покупцем письмово через пред'явлення електронної рекламаційної заяви з обов'язковим підтвердженням факту купівлі товару.
Усі претензії (скарги, клопотання) щодо якості наданих послуг, нестачі товару на замовлення, незадовільної якості товару, з питань взаєморозрахунків, неправильного застосування тарифів на доставку (занесення) приймаються виключно у формі рекламаційної заяви.
Рекламаційна заява - електронний лист, який має містити інформацію про повний номер замовлення, детальний опис проблеми, також може додаватися графічні зображення товару, етикеток, упаковки, супровідних документів.
Рекламаційні заяви приймаються виключно в електронній формі:
- електронною поштою на адресу: shop@apidea.com.ua
- через сайт: Авторизуйтесь. Далі – "АКАУНТ / Замовлення". Увійдіть у потрібне замовлення. Натисніть "Запросити заміну або повернення грошей".
УВАГА! Не розглядаються рекламаційні заяви, залишені в усній формі через оператора Контакт-центру.
Рекламаційна заява розглядається протягом 72 годин із моменту її отримання. У разі визнання необхідності проведення компенсації вона здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту надання Рекламаційної заяви без урахування часу на обробку (проведення) платежу банківською установою.
Ми маємо право в односторонньому порядку відмовити у розгляді рекламаційної заяви та компенсації, за наявності наступного:
- системний характер звернень Покупця;
- непідтверджений характер звернень;
- будь-які дії з ознаками шахрайства, обману;
- застосування ненормативної лексики Покупця у письмовій формі;
- використання свідомо неправдивої, необ'єктивної інформації та не підтверджених фактів;
- наявність обставин, не пов'язаних з діяльністю Продавця та які знаходяться поза полем його компетенцій;
- наявності заборгованості Покупця у будь-якому розмірі.
Для розгляду Рекламаційної заяви ми можемо вимагати надіслати нам в електронній формі знімок товарного/фіскального/касового чека, знімок товару, етикетки товару, упаковки товару. Також для отримання повної грошової компенсації ми можемо вимагати доставити товар (або надіслати через поштового оператора за рахунок Одержувача) за контактною адресою, вказаною на сторінці “Контакти”. При цьому повинні бути збережені товарні властивості, товар повинен бути упакований в упаковці виробника, товар не повинен знаходитися в межах термінів придатності.
Проведення компенсацій
У разі визнання нами необхідності проведення компенсації Покупцю за його рекламаційною заявою вона здійснюється шляхом прямої грошової компенсації у безготівковій формі на банківський рахунок або банківську картку Покупця на замовлення. При цьому способі компенсація провадиться виключно особі, яка сплатила замовлення, який надає реквізити для проведення компенсації у формі електронного листа із зазначенням усіх необхідних реквізитів для проведення платежу.
Ми не здійснюємо заміну товару, на замовлення, яке було прийнято Покупцем і не було повернено водієві-кур'єру при доставці та огляді замовлення. Ви маєте право на отримання компенсації при виявленні проблем із замовленням на підставі розглянутої Рекламаційної заяви.
Ми можемо вносити зміни та доповнення на свій розсуд у цю “Політику повернень, рекламацій та компенсацій” у будь-який момент, дата оновлення вказується на відповідній сторінці сайту «Повернення». При цьому дії цих оновлень поширюються виключно на замовлення, оформлені з дня публікації оновлень.
Право на повернення товару втрачається у таких випадках:
- При пошкодженнях, що виникають внаслідок порушення правил та умов зберігання: неправильне розморожування, деформація, неправильне зберігання;
- якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків, пожеж;
- якщо пошкодження виникло внаслідок умисних чи необережних дій з боку покупця чи третіх осіб, а також домашніх тварин;
- якщо виріб використовувався з метою, не передбаченою рекомендаціями виробника.
Після купівлі товару згідно з Постановою Кабінету Міністрів України продовольчі товари належної якості поверненню не підлягають.
Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"